Lutowa statystyka

Podsumowanie Luty 2019
Idzie luty podkuj buty, ale w zachodnio-pomorskim ta zasada nie obowiązywała podczas ostatnich 28 dni. Tak ciepłej zimy dawno nie widziałem, a już apogeum było na pierwszych zawodach w tym roku  - TUT40, rozgrywanych 17. lutego. Przebiegłem 40 km w krótkich spodenkach przy temperaturze +7 stopni. Natomiast ostatni trening biegowy kończyłem, gdy za oknem zachodziło słońce, a termometr wyświetlił +10 na swojej skali ! Łącznie biegowo pokonałem 140 kilometrów, a wolny czas spędzałem między innymi na czytaniu książek Jarosława Wilka. Wg mnie Ministerstwo Edukacji Narodowej powinno się zastanowić nad wprowadzeniem "trylogii" ww autora do obowiązkowej lektury na przedmiot wiedza o społeczeństwie, a tak "...gówno w wiatrak...". Trudne tematy omawiane będą dopiero, gdy na karku zbliżać będzie się czterdziestka. Zanim to nadejdzie kilka treningów i zawodów przede mną :-).  
Książki Jarosława Wilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz